چه کشورهایی بیشترین مهاجر را در کانادا دارند؟

اخبار اختصاصی
بدون دیدگاه
برچسب ها : Express entry, اقامت دائم, اکسپرس انتری, مهاجرت به کانادا

این مطلب را به اشتراک بگذارید 

کانادا در سال ۲۰۲۲ بیش از ۴۳۷۱۲۰ مقیم دائم (PR) را جذب کرد. این عدد که از داده‌های منتشر شده توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) گرفته شده است، نشان‌دهنده افزایش هشت درصدی نسبت به تعداد کل PRهایی است که در سال ۲۰۲۱ وارد کانادا شده اند. همچنین سال ۲۰۲۲ دومین سال متوالی است که کانادا بر اساس برنامه سطوح مهاجرت 2022-2024 از هدف مهاجرتی اعلام شده خود فراتر می رود. سال ۲۰۲۲ همچنین سومین بار در تاریخ کانادا (پس از سال‌های 1913 و 2021) است که این کشور در یک سال تقویمی پذیرای بیش از ۴۰۰۰۰۰ مهاجر بوده است.

در سال 2022، برنامه های مهاجرت اقتصادی بار دیگر اولویت اصلی و منبع مهاجران کانادا بود. در واقع، مهاجران کانادایی که از طریق جریان‌های اقتصادی به این کشور می‌آیند 58.5٪ از کل مقیمان دائم جدید کانادا را در طول سال تشکیل می‌دهند.

گزارش ماهیانه از تعداد مقیمان دائم کانادا

در هر ماه از سال 2022، کانادا از حداقل 23000 مقیم دائم جدید استقبال کرده است. در نمودار زیر تعداد مقیمان دائمی که طی سال ۲۰۲۲ وارد کانادا شده اند، به تفکیک ماه ارائه شده است.

کدام کشورها بیشترین سهم مهاجرین در سال ۲۰۲۲ را داشته اند؟

طبق اعلام IRCC در سال 2022، 10 کشور زیر کشورهایی بوده اند که بیشترین تعداد مهاجرین را به کانادا اعزام کرده اند.

مطالب مرتبط

خبر فوری: Flagpoling تمام شد!

خبر فوری: Flagpoling تمام شد!

بر اساس اعلام سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، متقاضیان دریافت اجازه کار پس از فارغ التحصیلی دیگر نمی‌توانند…
keyboard_arrow_up